Consells per millorar la gestió de tickets i factures

La gestió de tickets pot suposar una tasca complicada. Tenim tendència a guardar i acumular tickets i factures que sovint no acaben classificades com tocaria. A vegades, perdem tickets que són deduïbles només per falta d’ordre i de gestió.
Guardar el material de facturació per comptabilitzar-ho i tenir-ho ordenat és una feina feixuga. On acostumem a tenir tickets de compra i les factures? Repartits per l’oficina, guardats en calaixos o, fins i tot, al cotxe. Per què ens costa posar ordre en aquesta àrea de la nostra empresa? Perquè no sabem que tenim eines i professionals que ens poden ajudar.

Gestió de tickets: qui ens pot ajudar?

En primer lloc, per portar un bon control de la comptabilitat de la nostra empresa, et recomanem que comptis amb el suport i la gestió de professionals. Amb una bona gestió comptable ens assegurarem que no es perdi cap ticket ni factura.
D’altra banda, també existeixen eines que ens poden ajudar a mantenir en ordre tot aquest material.

Com portar la gestió de tickets: quan de temps hem de guardar una factura simplificada?

Però, comencem pel principi. En primer lloc, hem de tenir clar quant de temps s’ha de guardar aquest material.
Com ja sabem, podem tenir una inspecció d’Hisenda en qualsevol moment. Durant aquest tràmit ens poden demanar els tickets, factures o factures simplificades de qualsevol liquidació trimestral. Per aquest motiu, es recomana que es guardin durant els 5 anys següents de la seva emissió.
Una bona gestió de tickets ens permet tenir perspectiva i control de l’estat financer de l’empresa.

On guardar les factures i els tickets?

Tenir emmagatzemat aquest material durant tant de temps implica disposar d’un espai reservat per a això. A continuació, et detallem unes quantes recomanacions per posar ordre al material de les despeses deduïbles.

  • Classificadors i carpetes. Una opció per tenir una bona gestió de tickets és classificar aquest material en carpetes i separadors. Pots apuntar en cada una d’ells la data, el període i el motiu de la despesa.

Aquesta opció és una de les més aconsellables si es segueix des del principi. En cas contrari, hauràs d’invertir temps en classificar i ordenar tots els papers segons trimestre venut i any registrat.

  • Una altra opció per portar la gestió dels tickets és la digitalització. Pots digitalitzar cada ticket i guardar-lo a un espai virtual. Pots contractar un espai al núvol i penjar-hi tota la documentació de la teva empresa. D’aquesta manera, hi podràs accedir en qualsevol moment i ho podràs compartir amb el teu gestor de confiança.
  • Utilitzar una eina de gestió personal especialitzada en el control de tickets i factures. Aquestes eines acostumen a ser aplicacions de gestió financera per a empreses i autònoms.

Si d’aquestes tres opcions per portar la gestió de tickets, la que et fa més el pes és l’aplicació de gestió financera, a Quantum economics disposem del Ticket Less.
L’app del Ticket Less et permet digitalizar tots els teus tickets i factures al mateix moment que se li expedeix el Certificat de l’Agència Tributaria.
Descobreix tot els avantatges de l’aplicatiu de comptabilitat Ticket Less i aprofita la seva la seva facilitat d’ús. Aquestes són les característiques més rellevants.

  • Fàcil utilització. Només t’has de registrar, omplir la informació que et demanem i actualitzar el contingut amb el material que t’indiquem.

Les aplicacions de gestió financera acostumen a ser l’eina digital perfecte per portar el control de la comptabilitat de l’empresa. Et recomanem que provis el nostre sistema, el Ticket Less

  • El contingut s’actualitza mitjançant fotografies. Només has de fer una foto del ticket que vulguis emmagatzemar i pujar-lo a l’aplicació. O si ho prefereixes també ho pots fer arribar des de l’escaner de la teva empresa.
  • Classificació de les despeses per categoria, mitjà de pagament i camps personalitzats.
  • Inclou gestió administrativa
  • Informes i aprovació de despeses. Gràcies a la tecnologia aplicada, tingues accés a les estadístiques i gràfics sobre les finances de la teva empresa
  • I, per últim, Ticket Less està integrat amb les gestions del teu economista particular.

 
Ja hem vist que la gestió de tickets de forma digital té molts avantatges. A part, si en algun moment tens una inspecció d’Hisenda, els hi pots facilitar l’accés al teu compte i tindran tota la documentació disponible.
També, et seran d’utilitat alhora de fer els models tributaris, ja que s’ompliran automàticament.
Si vols provar aquest tipus de gestió, et recomanem que passis per les nostres oficines i et facilitarem una demo gratuita perquè la provis.

A més, recorda supervisar la gestió dels tickets amb Ticketless i les factures amb la consultoria d’un economista especialitzat. La teva gestoria s’encarregarà de portar al dia i revisar tots els processos que hagis fet amb la teva eina de gestió personal.

Picture of Quantum economics
Quantum economics

Quantum economics nace de la unión de una Asesoría con más de 50 años de experiencia, y una empresa de Desarrollo de Software en la nube con más de 20 años de experiencia.

Tabla de contenidos

Compartir:
Artículos relacionados:

Millorar la productivitat a l empresa és una de les fites professionals més desitjades per als empresaris La productivitat és la relació entre els recursos de l empresa[...]

El model 115 és un dels procediments fiscals més comuns a omplir quan s és empresari Es tracta d una contingència reguladora que afecta a tot aquell que[...]

Les criptomonedes són monedes alternatives i digitals que utilitzen la criptografia Així es pot portar un control de la creació de noves unitats i les transaccions són segures[...]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *